Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Svårmodiga sånger och bristande knoppar

Av Therése - 10 april 2009 18:47

Efter att ha sjunget några långfredagstunga sånger i tredje timmen jobbade jag lite innan det var tid för att premiär äta glass på Pråmen i Åhus. Det vackra vädret och konstrundan gorde att det var mer än jag och S som tänkte att detta kunde vara ett trevligt ställe. Det blev i alla fall en stor glass (fast dom snålade lite på den understa kulan) doppad i choklad. Efter uppätandet av denna crusade vi runt i Åhus och njöt av folket, solen o husen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése - 25 april 2009 22:55

Bestämde mig idag för att byta till en annan blogg. Så från och med nu finns min blogg på http://theresekes.blogspot.com/. Jag håller på att fixa och trixa lite med den ännu, men ändå här har ni den!...

Av Therése - 25 april 2009 09:49

Små solar i gräset...

Av Therése - 23 april 2009 16:10

Någon film med sommarlovskollonin hittade jag inte, trots att jag rotade runt på hela museet och magasinet. Däremot har jag piggnat till, efter att ha legat i solstolen ett tag. Lovely! Har också hunnit inhandla bemärkelseblomma till en av veteranern...

Av Therése - 23 april 2009 08:32

Shit i baljan vad jag är trött! Det var tre olika event på museet igår kväll, så jag var inte där ifrån förrän kl 23. Det var dock trevigt folk allihopa, så för den skull gör det inget. Jag fick ju dessutom lite rester av middagsbufféen, så vad mer k...

Av Therése - 21 april 2009 16:19

Håller som bäst på att göra sushi till kvällsvarden. Det hela höll dock på att gå i stöpet, eftersom det inte fanns Noriblad att uppringa i Broby. Tacokryddor i miljonupplaga och stenhårda, oätliga avokados det hade dom, men inga Noriblad. Ett I-land...

Ovido - Quiz & Flashcards