Alla inlägg den 9 april 2009

Av Therése - 9 april 2009 13:05

Sara drog med mig till simhallen i morse, måste erkänna att det var bra gjort. Härligt att simma en stund och härligt att gå in i påsken med klorlukt. Efter att jag frukosterat påbörjades Operation: städning, något som verkar dra ut på tiden. Jag var ju tvungen att satt in ett påskris, ska de va lönt får det ju göras nu. Sen kom jag på att jag kanske även måste sätta några fjädrar i mitt lilla äppelträd, tjabba lite med Cajsa, kolla lite på internet osv. SEN började jag städningen med att diska och skura toaletten. Så nu har jag bara resten kvar.

Kanske blir det Kviinge kyrka ikväll, säkert är i alla fall att det blir Emmislöv kl 9 och Broby kl 12 imorgon. Därefter blir det Filmmuseet kl 14, som dock inte har något som helst med påsken att göra, men i alla fall.

Nu sak jag jaga kattråttor...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards