Alla inlägg den 17 april 2009

Av Therése - 17 april 2009 16:39

Har haft två klasser med sjuor på visningar idag. Man vet inte riktigt var man har dom någonstans. Ibland är dom som småbarn och ska pilla och fingra på allt, samtidigt som dom måste se oerhört uttråkade och ointresserade ut. Men, men nu är det över. På måndag är det F-2:or och dom är lite lättare att roa.

Själv har jag roat mig med att klippa lite på min äppelträd. Klippte och sågade lite varstans och hoppas att det blir frukt i år också. I fjor hade jag ju ett överflöd och gav bort till allt som rörde sig, så skulle det vara så att det blir missväxt iår är det inte hela världen. Inte ens halva.

Nu ligger jag är på divanen och äter jordgubbar. Härligt goda!


Idag gjorde jag dessutom en Sally, dvs började prata med helt okända människor på stan. För att ta det från början, så skulle vi gå från Filmmus till Regmus, den ena läraren gick brevid mig, men så plötsligt så bestämde hon sig för att prata med några elever längre bak, vilket jag inte märkte. Så jag sa; Det blev ju riktigt härligt väder idag också. När jag vänder mig om och tittar på människan som jag tror är läraren, visar det sig att det är en helt annan människa som bara råkar gå brevid mig tillfälligt. Hon tittat väldigt konstigt på mig, medan jag försöker se ut som att det var menat för henne. Ja, ja, nu fick hon nått att berätta för kollegorna. Det bjuder jag på! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards