Alla inlägg den 15 april 2009

Av Therése - 15 april 2009 18:00

Idag har jag fortsatt packa böcker, dock lejde jag en av teknikerna till att bära upp en massa flyttkartonger till mig, för att slippa gå fram o tillbaka mellan Regmus o Filmmus. Även idag hittade jag några skatter, bland annat manuset till Käre John och några av Hasse Alfredsons filmer. Mycket spännande läsning, ett av Hasses manus var hans eget dvs med hans anteckningar från filminspelningen.

På vägen hem hyrde jag Maria Larssons eviga ögonblick (som jag fortfarande inte hunnit se), The women och Die Baader-Meinhof complex. Ska ta och kolla på dessa inom den snaraste framtiden.

På eftermiddagen fick jag lite hastigt o lusigt hoppa in och ha öppen förskola. Det kom bara tre mammor o fyra barn, så det var ganska mycket lugna gatan, skulle jag vilja påstå.


Ikväll ser jag fram emot Rent hus och de rara städtanterna. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards