Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Idag är jag inte lika koko.

Av Therése - 14 april 2009 11:46

På förmiddagen har jag packat böcker i flyttkartonger på museet. Biogarfier för sig, lexikon för sig, filmteori för sig och filmteknik för sig. Det tog lite tid eftersom jag under tiden och hyllornas gång hittade en och annan skatt. Vad sägs till exempel om en bok om make up i svartvit film resp färgfilm? Olika sorters lockar och annat som man kanske inte tänker så mycket på. Sen hittade jag en väldigt intressant bok om att vara kameraman och olika kameravinklar. Plus en massa andra spännande saker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése - 25 april 2009 22:55

Bestämde mig idag för att byta till en annan blogg. Så från och med nu finns min blogg på http://theresekes.blogspot.com/. Jag håller på att fixa och trixa lite med den ännu, men ändå här har ni den!...

Av Therése - 25 april 2009 09:49

Små solar i gräset...

Av Therése - 23 april 2009 16:10

Någon film med sommarlovskollonin hittade jag inte, trots att jag rotade runt på hela museet och magasinet. Däremot har jag piggnat till, efter att ha legat i solstolen ett tag. Lovely! Har också hunnit inhandla bemärkelseblomma till en av veteranern...

Av Therése - 23 april 2009 08:32

Shit i baljan vad jag är trött! Det var tre olika event på museet igår kväll, så jag var inte där ifrån förrän kl 23. Det var dock trevigt folk allihopa, så för den skull gör det inget. Jag fick ju dessutom lite rester av middagsbufféen, så vad mer k...

Av Therése - 21 april 2009 16:19

Håller som bäst på att göra sushi till kvällsvarden. Det hela höll dock på att gå i stöpet, eftersom det inte fanns Noriblad att uppringa i Broby. Tacokryddor i miljonupplaga och stenhårda, oätliga avokados det hade dom, men inga Noriblad. Ett I-land...

Ovido - Quiz & Flashcards